Ångest och Manikyr.


Heysan ^^
Idag så börja jag skolan lite senare, så ja va med morsan
och handla lite grejs som vi glömde köpa igår ^^
Bl.a grillkol och ost XD haha :p
Aja men skolan gick rätt segt, hade 2 hälsokunskap
som gick snabbt eftersom lärarn va borta x)
å sen hade jag 2 modde som sega sig fram.. vi lyssna
bara på olika dialekter på Swedia.ling.gu.se ^^
men det fanns rätt roliga dialekter som vi lyssna på åxå.. xD
sen hade jag en finska och en matte åså sluta jag skolan x)
Då åkte jag hem och börja fixa en powerpoint presentation
om könssjukdomar tills måndan, eftersom ja e borta hela hälgen..
Rätt intressant på ett sätt Xd man får veta saker man inte visste..
som tex att Aids är sista stadiet av infektionen hiv? visste inte jag x)

Aja men sen så gjorde jag fransk manikyr :) eller försökte..
blev väl inte så jätte lyckat men bättre än vad det brukar bli XD
eller det vita lacket såblev jämnare än vad ja brukar få det XD haha :D


Har guld som "grundton" så att det ska matcha mina kläder på båten  ;P
hahah :D aja men imr ere Björneborg! :D kmr iofs bli as jobbigt att vakna
runt 06:20 -.- bussen åker halv 8 så tar det ca 10 minuter till skolan så
de blir lite stressigt :p men ja kom fram till att ja ska äta en macka i
bussen istället så får ja ta det lugnare hemma och tänkta så allt e med ;P
Ska väl snart gå i duschen åså ska ja gå och lägga mig 10 tiden xD
annars orkar ja inte vakna imån :P eller iallafall inte vara vaken tills
vi e hemma igen :s å de e typ.. 11 - 11.30  tiden på kvällen xD

åså har jag ångest vilken väska jag ska ta ! -.-
Ska ja ta min stora väska som allt ryms och "försvinner" i?
eller ska ja låna morsan som e mindre men som rymmer rätt mkt? XD
Tror jag ska ta min.. kan ju ha chips å allt grejs där åxå xD haha ;D
Värst då att det blir att leta som fan för att hitta pengarna då XD
Men men.. nu ska jag börja på med matte och finska läxan
för ja inte orkar göra dom på båten xD så vi ses :)
hare bäst ! xoxo .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0