Blääääääää.. !

Jag har så ont i magen ! :(
och tack vare det så e jag sur och blir lätt irriterad.. -.-
och nu e jag rätt irriterad -.- bara på småsaker som att
nån gnäller lite på mig eller säger nåt ja inte gillar.. lol xD
låter väl sjukt, men samma är det om jag är hungrig :p
då blir jag sur och irriterad som fan XD haha :p
Jag vill kolla på nån film så ja blir på bättre humör..
men ja har ingen bra film :s förutom Twilight men har kollat
den 3 ggr nu på en vecka så kan väl inte kolla den igen.. eller? XD
Laddar ner tre filmer som ja ska kolla sedan nån dag då de är nerladdade..
Cry Baby, The devil wears prada och In Bruges .
får väl se hur bra dom är senare då xD
nån som sett någon av dem?

annars så, väldigt tråkig dag idag..
tråka sönder i skolan xD hade håltimme först, 2 efter maten och
sen en till sista timmen för att Göran va borta.. xD
trodde ja skulle tråka sönder? xD Aja men..
jag ska väl försöka hitta på något att göra nu då..
typ göra en hel del engelska läxa.. xD *wooho*.. xD
Vi ses ^^ ha de bäst. xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0