*Rubrik*

Hallå :)
Har hänt lite olika saker idag xD
först bara skolan, segt..
Sen så va ja på gymmet då, hård träna ;) haha :D
Efter de så skulle farsan komma efter mig,
men nee de hade han glömt bort -.-
så då kom morsan efter mig XD då åkte vi å handla lite^^
men vi glömde mjölken -.- Så då vi kom hem,
så käka vi, sen baka jag muffins X'D efter de så har
jag ändrat min blogg ;D är rätt nöjd , men ja fick inte signaturen
att fungera som ja ville :( Men men !
Kom nyss hem , morsan å jag va efter mjölk eftersom
vi glömde att köpa det ;P
Btw, farsan svimma idag på jobbet :o
bara föll ihop XD så nu har han lite sår i facet ^^
Stackarn :( han har inte vart ut med bil idag xD
förutom då han va till sjukhuset å tog några prov,
och sen då hem tillbaka.. å han brukar alltid va ute
å köra :o så lite rädd måste han blivit.. xD

Nämnde jag att jag älskar nitar? xD *me waant*


Aja men nu väntar jag bara på att Adde ska komma in på msn..
sen ska ja gå å duscha ..  å sen ska ja sova ! <3 vi ses (: xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0