Boyle, Seal och Matte

Hallå :)
Har haft hälsokunskaps prov idag, gick faktist rätt bra :)
Imorgon har jag matte prov, får se hur det går :/
Va bra på matte i högstadiet, men har blivit sämre :O
tror det beror på läraren vi har.. xD han e för smart för att ha kort matte :s
och proven han gör? WTF , skit svåra xD!

Annars har jag tagit mig till att ta en bild på mig xD och ladda upp den ;P

HAHA ser fan ut att va dum i huve på den bilden :D
Aja men de va den bilden mitt nyfärgade hår såg bäst ut på ! :p

Annars så läste jag på aftonbladet om en kvinna som varit mobbad
som fan då hon gick i skolan, men slog igenom i Britans talent.
Hon e rätt grymm att sjunga faktist :O
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
Hon e typ 48 år, heter Susan Boyle, har aldrig blivit kysst eller nåt :O
tycker synd om henne, men hon e jävligt bra på att sjunga!
Blir nästan känslig XD haha :D

Hitta en låt för länge sen åxå som är jävla bra , eller fin ^^
Seal - Kiss from a rose, ni borde lyssna på den åxå ;P

Men nu ska ja läsa lite på matte :) å sen så ska jag kolla om Adde är
inne på msn, om inte så ringer jag han ist å kollar hur han mår ;P
Vi ses och hörs, ha de bäst ! xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0