forever and theory

Tjena,
har vart rätt så seg dag idag..
har haft 2 historia, rätt skojj iofs..
en engelska och 2 teckning.. resten håltimmar ^^
dvs 2 håltimmar.. xD På teckning gjorde vi typ inget.. xD
Nenni och jag gick till bollhallen och kolla ;D rätt heftigt :o
större än va ja trodde det va ^^
Dessutom så har jag varit ute idag, hemma asså,
och tagit en hel del kort till teckning ^^
Speglingar och skuggor xD
Har även funderat ut en låt som jag kanske kan sjunga på
musik.. Papa Roach - Forever.. Den är fin, lol xD

En bild av mig som nenni tog idag :D (och Josefines skor xD)

I wish, I wish,
I wish it was all that easy.


Annars har jag bara 16 sidor kvar i boken jag låna igår..
och den är 127 sidor lång :D haha ;D snacka om att den
är intressant x) kan nästan inte sluta läsa ;P
först då ja kolla i den trodde jag den skulle va ganska
tråkig, eftersom det är rätt mycket text i den xD
men den är intressant :) gillar myter och sånt ^^
(som jag redan sagt..)
Men men, ska snart dra på teori..
så vi hörs! ha de bra, xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Molly

Svar: hahaha, oj! Hoppas VERKLIGEN Chris har bättre idéer ;)

2009-04-23 @ 14:34:50
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0