Fredag !

Äntligen är det fredag! Har längtat så mycket..
Vill ju bara va med min söt adde :)<33
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i hälgen.. Ska iaf va hos honom ;P
men det får vi väl se då vad vi gör ;P
tänkte att jag skulle ta med en film jag laddat ner..
men vi får väl se om vi kollar den ^^ det är ju iaf en humor film..? xD
Annars så kolla jag "The devil wears prada" idag :P den va rätt bra faktist^^
inte så bra som jag trodde, men den gick att kolla ;P
Dessutom så satt ja och drack äppel juice och käka TUC, hot & spicy ;D
mumsigt värre ;p Testa blanda lite äppel juice med passoã, typ..
jätte gott !?! :D:D:D <33 nya favorit drinken typ X)
Vet iaf vad ja ska dricka halva sommaren nu ;D haha :p
aaah.. sommar.. <3 längtar :D få arbeta lite, om jag får nåt sommarjobb -.-
sen va på stranden om de är bra väder och fagerö <3
träffa kompisar å andra personer å lyssna på bra musik :D
å sen dansa i disco :'D härligt med sommar :)
och vet ni vad som är bäst med sommaren?
Ny plockade jordgubbar :D vem kan säga nej till det? ;P
inte jag iallafall ! :D


MEN! det är inte så länge tills vi slutar skolan heller :D 6 veckor och 2 dar :D
sköönt :) men nu ska ja äta ;D Grillade biffar <3 mums :D
Ha de bäst ! xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0