Garderob makeover .

Hej!
Nu är jag tillbaka från mitt garderob städande ;D
Blev faktist riktigt bra ! Fasst jag fick inte ta bort alla prylar
som fanns där för morsan :/ eftersom vi "inte har plats nån annan stans" ^^
Men jag fick faktist bort mycket av det onödiga som varit där ! :D

FÖRE

EFTER

vadå stor skillnad? ;D
syns kanske inte så jätte bra på bild, men syns riktigt bra i värkligheten!
Jag hittar ju mina kläder nu ! :D behöver inte stå flera minuter för att hitta
ett plagg som typ försvunnit i resten av klädhopen xD haha ;D

Kolla min klädhop :D så här blev det då jag kasta alla mina
kläder i sängen X) hahaha ;D

Dessutom hitta jag en söt väska då jag plocka ut alla saker ur garderoben!
Den har vart min morsas då hon va mindre, men de gör väl inget? xD
Den är väl söt fasst den är gammal ;p


Har även letat kläder som jag ska ha på mig imån på
valborg :) kmr bli en svart klänning, randiga strumpbyxor (som är varma!)
och ett smalt turkosa midjebälte ;D funderar på vad jag ska ta för skor..
tror inte det är så bra att ta skor med klack.. så det blir väl mina vans då ;P
om jag inte hittar nåra andra svarta skor som inte har så hög klack ;D
Men men, nu ska jag måla naglarna ;D vi hörs ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0