Handla och städa xD

Hej!
Idag så har ja bara haft 2 engelska, en musik (hade prov
och läraren va 15 minuter försenad! -.-) och sen en historia :)
Så sluta skolan klockan 12.30 :D
Då kom morsan efter mig å så for vi och handla ! ;D
Köpte mat för typ.. 90€ xD så dyrt här ..
Köpte nya SOLO åxå (a) bästa tidningen ;D
typ ända tidningen jag läser åxå XD haha :D
Men men, efter jag kom hem så åt morsan å jag
varsin bulle, lr hon åt en bulle å jag åt ett wienerbröd :p
mums ;D Sen så va de bara att gå upp och börja städa ^^
Städa nästan hela övervåningen :o bara syrrans rum som
ingen bor i just nu som ja inte palla städa ^^
Så ja städa mitt rum, mittirummet (kallar det så eftersom
man kommer upp från trappan i det rummet xD ) och så
badrummet ;D tog en liten stund x) Men rent å fint
tills Adde kommer ikväll <3

Dessutom har jag beställt lite saker från Bluebox.se ;P
Får dom först om typ en vecka :O eftersom de inte skickar
utomlands, så skickar ja det till min syrra som sedan
ska skicka det vidare till mig i finland ! haha ;P
Beställde bl.a. dessa sötsaker :

1 jordgubbs doftande
2 choklad doftande
3 chokladmuffins doftande (den köpte jag)
4 hallondoftande
5 skogsbärsdoftande
6 grädd doftande
(Läppglans)


1 Tutti frutti doftande
2 Strawberry doftande (den blir min)
3 Chocolate fudge brownie doftande
4 Mint choc chip doftande
5 Cookies n´ cream doftande
6 Bubble gum doftande
(Läppbalsam)

Dessutom köpte jag en massageolja som doftar,
OCH smakar smultron ;) och sedan en airfreshener
som doftar jordgubbar :D Somrigt värre <3
Saknas bara en somrigt ljusrosa klänning :)
Typ denna från Chicy.se (går att ta bort rosetten)


ANNARS! så ja tänkte ju beställa skor från usa..
så ska ja beställa dom schakrutiga eller dom med ränder?


ELLER ska ja beställa dom här svarta?!
Hjälp miig XD



Men men ! nu så ska ja hitta på nåt annat <3
Hoppas ni svarar på min fråga ;D !
Vi hörs ! ha de bäst :) xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.funkyjunk.fi/index.php?cPath=43&osCsid=43pk1lc935nuj9fm4ss3mev640



2009-04-25 @ 08:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0