Hårfärgning och Feber

Hejsan :)
Nu är de så att min söta Adde har feber :(
Tycker jätte synd om honom.. han ligger bara i sängen
och orkar inte göra nåt, bara kolla tv typ :( stackarn <3
hoppas han blir bättre snart :)<3
Annars så har jag färgat håret idag :) det blev svart och rött !
Rött under och svart ovan på , tänkte inte fixa det så först men..
de skulle vart så mycket jobb om jag bara skulle gjort slingor.. :p
Men ja gillar det :D har klippt mig åxå :) en "rufsig" frisyr :D
syrran kalla det hockeyfrilla men ja tkr inte de ser ut så.. xD
Ska ladda upp en  bild av mig senare bara ja orkar.. ;p

kmr nog bli efter påsken ^^ vi får se..
Ska iallafall kolla The love guru nu, eftersom Adde sover
och jag inte har nåt annat att göra.. så blir det så ;P
hoppas iallafall att han blir mycket bättre tills kvällen..
så då kanske vi kan åka och kolla påskbrasan :)
annars blir det bara att sitta hemma och kolla tv xD

Aja, ha det bäst och Glad Påsk :) xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0