Helgen

Hey!
Har inte skrivit på hela helgen, som vanligt..
eftersom jag bara vart med adde ^^ å då gäller ingen dator..
om inte vi kollar nån film förståss.. (;
I fredas så gjorde vi typ ingenting..
Adde kom till mig 7 tiden, vi kolla tv till typ halv 9,
då somna han.. så då kolla jag på with out a trace och
sen 2½ men :) Visste ni att han som spelar Jake,
fyller samma dag som mig? :D haha, coolt (;
På lördan så gjorde vi inget speciellt heller..
Vi va ute å cykla, ute och gick, spela monopol,
käka tortillas och va i bastun och sen kolla tv ^^
Så länge sen ja spelat monopol XD flera år sen x)

Haha, då adde å jag spela, så spela vi helt fel XD
man får igentligen inte bygga hus när man vill,
vilket vi gjorde... utan man måste gå ett varv och
sen hamna på en ruta (med samma färg) där man vill bygga!
haha ;D så de gick myycket bättre att spela med morsan x)
(som ja gjorde på söndan efter Adde åkt hem..)
Vann över henne :D hade typ.. 65000kr å morsan
hade typ.. nåt på 1000 XD hahaha :D ääägd (;
Aja, men sen på söndan då, så gjorde vi ingenting!
Han grilla kykling, jag gjorde currysås å koka ris..
å de va typ det ända vi gjorde :s haha, rolig dag?
jätte. ^^ Sen på kvällen då han åkte hem
så spela jag monopol med morsan, 2 timmar XD
sen kolla ja Bones :) lika bra som alltid!
sen så gick jag å sov ;D åså vakna ja 07.07,
och nu sitter jag här å skriver blogg inlägg XD
och väntar på att 1½ lektion ska gå så ja inte somnar..
Då har jag historia ! Rätt kul faktist :)
Vi går igenom antikens Rom just nu ^^
Skulle vilja åka till Rom å se alla tempel :D

Vem skulle inte vilja se detta? ;D Helt sjukt att de kunde bygga
sånt här på den tiden :o
Aja , men nu ska ja kolla igenom massa sidor å se om jag
hittar nåra fina kläder eller skor ! :D ( mitt liv går ut på att
leta skor och kläder.. hade jag mera pengar, skulle
min garderob se ut som Carries i sex and the city.. :D )
Laddar upp bilder om jag hittar nåra fina kläder ! ;D
ha de bra så länge, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0