"I like my coffe black just like my metal"

Hellu,
Har varit på basövning i dag då ^^ Spela bara igenom lite
saker som jag ska spela på mitt nivåprov som jag har 19.5, tror jag?
Just nu lyssnar jag på en låt, Mindless self indulgence -Shut me up,
fick min rubrik där ifrån XD från andra meningen dom sjunger ^^
låter så sjukt bara ;P därför blev det min rubrik.
 "I like my coffe black just like my metal" XD
bara så ni vet ;
1.jag gillar inte kaffe ^^ *usch*
2. jag gillar metal, men inte för "black"
Aja men skit samma XD haha ;P

Har nyss kollat High School Musical 1.. Hade inget annat för mig
eftersom Adde inte kom hit ikväll.. å jag hade ingen band övning ^^
snacka om tråkig kväll :s vet inte alls vad ja ska göra nu..
längta tills imorgon då morsan hämtar boken vit magi från biblioteket typ xD
haha, har ingen teori imorgon så blir väl att läsa hela kvällen XD

Marina Medici, Vit Magi.
Wiih :D ska bli kul att läsa ^^

Har suttit och funderat på chinchillor halva dagen XD
skulle så vilja ha en :D får inte den lurviga pälsen ur mitt huvud xD
vill bara hålla om å paja å mysa :D awsii <3
iofs är inte chinchillor så kramgoa som dom ser ut :(
dom vill helst vara för sig själv den första tiden tills dom lär känna sin "husse/matte".
Men efter det så är dom hur mysiga som hälst :) iaf vad jag läst xD
( ja.. jag läser mycket xD )

Lilla Mysiga Sak <3
Skulle jag köpa en skulle den nog heta Fluffi..
eller Peaches kanske :D Musse skulle va sött åxå X)

Någon som har en Chinchilla?

Men men, nu ska morsan kolla mail och jag skall...
försöka hitta på något att göra xD kanske det kommer nåt
bra på tv? :o aja men vi ses ;D ha de bäst ! xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0