Skor, kläder och accessoarer.

Har kollat runt på några sidor nu :D
varit roligt den tiden som gått XD
min kusin har sprungit runt här och sjungit
för mig , haha :D behövde iaf inte ta fram min mp3
då iallafall ;P lite gratis underhållning :D
Annars!
Jag skulle vilja ha nåra skor som lyser upp :D
å dessa sötisar kan man inte säga nåt annat om ;D
Tänk va snyggt med en knä lång svart klänning,
och sedan dessa :D rawrrr , hehe ;D

Skulle kunna utöka min skosamling med dessa åxå ;D
Man kan inte få för många skor ! :P haha

Jag klär mig oftast i svart, men jag gillar faktist färger åxå !
Därför skulle jag inte tacka nej till en väldigt fin färgglad klänning :)
Dessa två skulle jag mer än gärna ha i min garderob,
som jag nödvändigtvis borde rensa! och förstora! xD


( Gillar dock inte riktigt baksidan av den här klänningen men
jag kan nog leva med det ;P )

Dessutom älskar jag nitar! skulle kunna ha hur mycket
som helst xD Har flera nitbälten, men mitt favvo är förståss
sönder sedan nåt år tillbaka :(

Men nu så ska jag packa ihop mina saker och gå iväg till
Historia :) ha de så bra (igen) haha ;D ses, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0