Knackningar och Chinchillor

Hejsan!
Sitter i skolan just nu, har haft en engelska + matrast ^^
Har håltimme nu, efter det har jag en historia och en musik
och sen får jag åka hem med moppen (;
Vakna imorse av att nånting knacka i mitt rum..
lät precis som att nån skulle knacka från garderoben :s
så ja vakna, checka om nån va inne i min garderob XD
sen gick jag ner och kolla om nån va hemma, vilket ingen var..
Sen då ja försökte somna om, eftersom ja hade 2 håltimmar från morgonen..
så vakna jag igen av att nån knacka :S helt jävla skumt..
kolla på klockan, den va 07.50.. de va precis som att nån ville
att jag skulle åka med buss till skolan xD
För precis då ja kom till skolan börja det regna...
skuumt ! -.-

Aja men sitter och kollar på några söööööta Chinchillor ! <3
Vill ha en söt vit liten chinchilla :)



Hihi va söta dom är :D Älskar allt som är fluffigt ^^ <3
t.ex. min katt ;P hon är fluffig :D haha
aoww misse :)<3
annars, har sagt till morsan att jag ska ha en kattunge
så fort min katt, misse, får kattungar :D
om ja inte får en kattunge.. så ska ja ha en chinchilla -.-
dvs, kattunge vs chinchilla XD morsan, your choise >:D
Mouahuahsuhushuahushu *evil laugh*  XD
Värst med chinchillorna är att de vill ha stora burar,
iofs vet jag precis vart jag skulle lägga den, men iallafall..
det lär bli jävligt dyrt ^^ men så sööööött <333 xD

måste ha en nångång i livet <3

men nu ska jag hitta på något annat att göra :)
*hoppas adde kmr till mig ikväll<333*
vi ses! ha de bäst, xoxo (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0