påskstädning och Twilight


Hallå :)
Provet gick faktist rätt bra :o kändes så iallafall :p
fasst kan ju inte va helt säker tills jag får ut det ..
Efter jag skrivit provet så åkte morsan och jag och handla
det vi inte hitta i vasa , men vi hitta ändå inte allt :s XD
morsan saknar fortfarande rommen :p usch ^^ xD

Aja men har städat mitt rum idag åxå! :D eller hela övervåningen..
Fasst morsan hjälpte till lite åxå ^^ hon dammsög och tvätta golvet
medan ja plocka olika saker och sånt :p
Jag skulle ta en liten paus mitt i städandet åså lämna jag vid datan..
och så börja ja kolla twilight :p så jävla bra film :D så romantisk <3
vampyren är så grym :D skulle va så spännande om de fanns såna irl XD
eller.. de skulle väl inte va så roligt om man skulle bli uppäten men.. xD

Annars så kolla denna film :) rekomenderar värkligen att ni gör det ;D
 vet att ja sagt det reda men, den är så romantisk <3
tror de är nåt med vampyren som gör att man måste kolla XD
Så mystisk och så.. farlig :o haha xD

Annars så åt jag nyss ris och kyckling med curry sås :D mums!
och nu smaskar jag i mig, som efterrätt, en pepe lakritsstång :P
och! så har jag orkat ta kort av blusen jag köpte igår xD
egentligen så är det inte min stil med vita blusar men ja tyckte denna
va så söt :') tror de va nån inre styrka som fick mig att köpa den XD



Och nu! så vet ja inte vad ja ska göra :p men nåt ska ja väl
hitta på :) vi hörs och syns ! xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0