Provutgivning och Cyrus

Tjena :)
Idag så fick vi ut alla prov då ;D
Gick faktist bra ! Fick bättre än vad jag förvänta mig ;P
Modde(svenska) : 8½
Finska : 7½
Hälsokunskap : 8+, 10 i projekt
Matte : 9½
Bra tyckte jag iallafall ! :D
( Vi har skala från 4-10,
4 = IG
10 = mvg
)
Aja men.. har musik prov imån.. får väl se hur det går
har inte orkat börja läsa än men ska väl snart.. xD
Tänkte städa idag också.. men de får väl bli imån ^^
orkar inte göra nåt idag.. undrar vad det beror på? :s
btw.. Fredag imorgon ! Då blir de att handla med morsan,
sedan kanske till biblioteket om boken kommit ! :D
Sen på kvällen kommer Adde hit <3

Annars! Denna låt har fassnat i mitt huvud XD
Gillar inte Miley Cyrus igentligen, men denna låten e bra..


Men men.. vi hörs, xoxo. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0