Skolan

Hey :)
Sitter i skolan nu, har tråkigt..
Väntar på att nästa timme skall börja, Historia (:
2 timmar dessutom.. xD efter det har jag matrast ;P
sedan blir det en engelska, en håltimme och konst :D
sen hoppa på bussen hem och byta navelpiercing och efter det
vet jag inte vad ja ska göra xD typ läsa och färga håret xD
kanske måla naglarna på nåt coolt sätt ?
(kanske inte direkt så här men på nått sätt XD)

Ska välja ut kläder tills valborg åxå :o Hittar nog inget
speciellt men.. borde värkligen rensa min garderob..
kanske jag ska göra det ikväll? ;o om jag hinner xD
ska färga håret lite rödare (; eftersom den röda färgen
tonas ut så fort -.- borde fixa det svarta åxå, men tror jag gör det
nästa gång ja färgar håret, å det blir väl till avslutningen.. (:

Btw, har jätte många navelpiercing smycken hemma ;o
så lär bli svårt att välja vilken jag ska använda..
Antingen blir det en silver med döskalle, som jag fick av min kompis (:
eller så blir det en rosa.. måste se :D ( tror det blir döskallen xD )

btw, visste ni att jag hade tatuering åxå?
ska ladda upp en ny bild sen då jag bytt piercingen (;
och så ska jag ladda upp en större bild bara jag kommer hem xD
( Tog denna från min berusad.org sida så..den ser skumt ut  ^^
och gammal är den ! typ.. ett år gammalt kanske XD )

Annars har jag hittat en jätte söt klänning :D

$54.99 från gojane.com :D
tänk va snygg denna skulle va med dessa skor,

svarta skulle va najs åxå, men den rosa färgen matchar precis :D
så fint ;D  Men men :p nu ska jag läsa lite på engelska läxan,
sen ska ja packa ihop å gå iväg till historia :D
ha de så bra så länge ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0