Skolan...

God morgon.. xD
Sitter i skolan och har värsta tråk :P
morsan så skulle och jobba tills kl 10 så ja åkte med henne
till skolan eftersom ja börjar först 10.25 :p
Men vi åkte typ halv 10 för att hon skulle in med min klocka
till Ur&Guld eftersom ja ska ha ett nytt batteri i den :)
Så ska hämta den idag efter jag varit på gymmet ;D
Då ja kommer hem blir det väl attgöra den sista Engelska läxan..
å sen att spela lite bas ;P åså chatta med Adde :D
och sedan troligtvis kolla Cry-Baby :> Hoppas den är bra :)
det är en musikal (+komedi,romantik) från 1990 xD haha :D

BTW, min kladdkaka som ja baka igår, så den blev faktist rätt god xD
MEN, den är hård som fan XD haha :D men bara man får den i bitar
så går det riktigt bra att äta den ;P Den e lite som knäck :p
haha ;P men gott medd kladdkaka :D som blev.. skarp xD
iofs e det bara ytan som blev jätte skarp ;P

Dessutom så går det inte att beställa skorna ja vill ha :'(
de har slutat sälja dom :( :( :( eller slutat special beställa dom..
så ja kommer inte få dom *gråter* XD Måste bara hitta liknande då..
jävla skit -.- har så otur ibland :s -.-
men nu så måste jag avrunda, börjar snart historia ;P
vi ses, hare bäst så länge :) xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0