tattoo å piercing

Hallå ;D
Har nyss ätit :P och som jag sa tidigare idag,
så har jag bytt piercingen i naveln :D
och ja lova att ladda upp en bättre bild så här är en av
min piercing:

och en av min tatuering:


Här är dagens outfit åxå XD
tänkte passa på att ta kort då jag engång tar mig till att göra det ;P
( inte världsbäst redigerat men ;P )

Blus från H&M
topp (syns doch inte..) från billabong
Kjol från Sisters ( om jag inte minns helt fel :O )
tights från H&M


Men! Ska snart gå och städa min garderob :D
Behövs värkligen! Det utrymmet jag har nu är allt för litet xD
ska bli skönt att få mycket mera rum där :)
så kanske jag kan köpa mera kläder :D:D:D XD
ska sälja/ge bort kläder som är för småa eller som
jag inte använder åxå ;P

BTW, Morsan glömde att hämta min bok från biblioteket !
Hur fan visste jag att hon skulle göra det ? -.-
Så det blev att ringa till farsan och säga att han ska ta hem den..
bara inte han glömmer då åxå -.- eller biblioteket har stängt -.-
Aja men.. nu ska jag städa ! :) vi ses !
ha de bäst <3 xoxo .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0