Twilight.


Har suttit och kollat på twilight nu igen, 3 gången ! xD
kan inte säga nånting annat än att den är fortfarande en vacker film..
kärleken mellan Edward och Bella värkar vara som en.. "dröm förälskelse" xD
De har allt, kärlek, fara, spänning, passion , allt ! helt underbart xD
Dessutom kan jag inte sluta lyssna på "Bella's Lullaby", så grymt fin låt..
Laddar upp den här på bloggen, fanns så många låtar av den å alla va typ..
fel låt :s asså de va inte från filmen XD MEN! denna är :) så fin<3


Brukar inte gilla musik med bara piano i, men denna är värkligen..
nåt helt annat! Underbar komposition med andra ord. :)

Dessutom läste jag att Twilight 2, The Twilight Saga: New Moon,
kommer ut i november 2009! Det är "snart" , och ja längtar som fan :)
iofs så tror jag att den kmr senare hit.. om den alls kmr :O
så ja måste åka till vasa på bio på den ;P haha :D lyx eller..?
Men seriöst, jag måste ha morsan övertalad isf, för ja måste se den! ;P

Vad handlar 2an om? så här står det på imdb iaf: (orka översätta?)
At Bella's 18th birthday party at the Cullens' house, she gets a paper cut,
and Jasper attempts to attack her. The Cullens decide it would be better for
Bella's safety if they left, so they get away from Forks,
leaving Bella heartbroken. She finds solace in family friend Jacob Black,
who incidentally is a werewolf. But before Edward left,
he made Bella promise she wouldn't do anything
 reckless or stupid but, as he'd already broken his promise to 'be there
 for as long as she wanted him', she decides to break her promise.
She goes cliff-diving, which makes Edward think she has killed herself,
although it was purely for recreational purposes. So Edward travels to Italy,
to provoke the Volturi so they will kill him. Alice finds Bella,
and they begin a race to the Italian city of Volterra to stop him


Intressant eller vad? :D jag vill se den nu ! <3 längtar längtar längtar xD
dessutom så längtar jag tills Harry Potter och halvblodsprinsen kmr ut åxå -.-
den kmr ut på sommarn, så den ska ja se åxå så fort ja bara kan ;P haha :D
Aja men nu vet ja inte va ja ska göra.. typ.. tänka på Edward?
LoL ne bara skojja :D jag tror att jag ska sitta här och tråka
 tills klockan blir 20 över 7, då drar jag på teori.. Och efter teorin så ska jag
 sitta här en liten stund å sen ringa Adde om han inte
redan är på msn :)  Men jag skriver mera sen, ha de bra :) xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0