Vårkänslor å Videkissor


Hallå ;D
Idag sluta jag skolan tidigare :) hade bara 4 lektioner ;P
En modde, 2 Finska och en matte ^^
Efter skolan så kom morsan efter mig åså åkte vi
å handla lite mat x) Köpte lite olika saker som
jag ska fixa sen till efterrätt till påsken ;P iofs är det
länge tills det, eller nästa hälg ^^ haha :P
åså köpte jag en chipspåse och 2 lakritsstänger ;P
som ja ska ha då vi åker ner till björneborg på fredan :D
Lämnar det nåt så äter jag upp det på båten ;P haha :D

Annars då morsan och jag kom hem så va jag ute och
tog in lite "videkissor" ;D och lite björkris :)
ska pynta det sen nästa vecka närmare påsken :)
Rätt udda bild då jag inte orka flytta hela vasen så att jag skulle
 få en bra bild ;P Det får ni vänta med tills jag pyntat och haft mig ;P



Har lite vår känslor idag åxå ;D börjar bli varmare och
så såg jag svanar igår och idag :) och tofsvipor i mängder x)
mysigt att det snart blir vår :) då är det bara lite kvar tills
det blir sommar ! <3 Sommaren är lätt bäst.

Då morsan kom hem från Tammerfors igår så hade hon hem
3 toppar, en ljusblå, en blå och en gul. (Fanns inte röd lr svart i min storlek :< )
och så hade hon köpt en klänning åt mig från Gina Tricot :)
Den har ett vitt linne, midjebälte i svart och en ljusblå prickig kjol ;D
Den finns inte med på deras hemsida :o eller iaf så hitta jag den inte.. :/
Den heter "Ella dress , Blue atoll" xD
Men jag kan ladda upp en bild senare, typ på måndag eller tisdag :)
Ska ha på den på middagen på lördag :) kmr va sött ;D


Men nu så ska jag fixa läxorna och vänta på att Adde ska svara på mitt sms...
Ska på musik teori senare ikväll så bäst att ha läxorna gjorda då xD
Åså ska ja väl packa lite också tror jag :)



Med denna bild önskar jag en glad fortsättning på dagen och
en glad påsk ;P haha :D
Ha det bäst !
xoxo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0