Lockar och lite annat

Hallåå ;D
fy va jag vill hem nu ! orkar inte sitta i skolan :/
Har haft en håltimme och 2 musik, just nu har jag 2 håltimmar..
och sen en historia och en engelska ^^ så onödigt -.-
jag vill hem nu !
Morsan kommer efter mig till skolan idag,
ska efter min bok som både morsan och farsan glömde hämta igår.. -.-
Efter det måste jag in till nån affär, eftersom ja måste ha nåt
så att mina lockar inte åker ur direkt efter man lockat håret ^^
Mitt hår hatar nämligen att bli lockat :(

Så skulle jag vilja locka mitt hår :D Men jag kan inte locka själv xD
Ska ha morsan att hjälpa mig ^^ fastän hon inte vill XD haha :D

Dessutom så kommer mitt parfym ta slut när som helst!
Mitt stackars Puma women :( Har iofs Tommy Hilfingers Tommy girl..
men de är ju inte mitt puma :( haha xD

Stora bilder eller vad? :D
Hilfingers parfym doftar faktist gott.. Men väldigt starkt xD
Pumas doftar inte så starkt.. men väldit sött ;D

Påminner mig om att jag vill åka till Tuuri ! (köpte mitt parfym där så)

Nästan det första man ser då man kommer till tuuri ! ;D en gigantisk hästsko XD
Men ! Det finns värsta mycket att shoppa där :D det är typ som Ullared,
fasst inte lika mycket folk ;P haha :D
Älskar att va där :) finns så mycket att kolla på xD
kläder, smink, mat, kläder.. smink :D haha xD
dessutom har de en liten djuraffär där :D söta fiskar x)
åså finns det ormar där ;D tror dom haft en skorpion och en
tarantula där åxå x) haha :D äcklig? Ganska ;P

Men men.. bloggar mera sen då jag kommer hem, kanske laddar
upp nån bild om jag fått mitt hår lockat ;P haha :D
vi ses , xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0