Pyntat och Klart ;D


Nu har jag pyntat och fixat lite :)
Tog lite bilder av allt möjligt som ja ska ladda upp nu x)

 
Så här blev det pyntat då ;P haha :D
Mitt påskgräs så växte typ 7 cm över hälgen :o
så har klippt ner det lite så att de inte ska va så jätte långt ;P

Annars så tänkte jag att ja skulle ladda upp vad ja använder för smink ;D
Dessa produkter är så bra! :)


Den första mascaran är en som skyddar ögonfransarna
TALIKA Lipocils heter den, för ca 200 kr.
Den andra mascaran heter Kanebo 38°C, den går för ca 200 kr den med.
Ögonbryns shadowen så e från Mist och är ca 140 kr.
Pudret, True Match från L´oreal är ca 120 kr, billigt och bra!
Foundation e samma märke som pudret och är ca 120 kr det med.
Puderborsten är i äkta gethår och jag köpte den på båten för ca 100 kr
foundation borsten köpte jag billigt bara för att ja behövde en eftersom
de där svamparna drar åt sig så mycket foundation xD
Ögonbrynspenseln från mist är min syrras så den fick ja gratis :D

Här är en bild av mina 2 katter ;D Söta Helge och Söta Misse :)<3
Helge så brukar sträcka ut tassen då han vill bli pajad :D så sött x)
Men han är dock väldigt irriterande ibland då han håller på hela tiden å ska
bli pajad xD iaf då han går och stryker sig mot benen då man går :s xD

Helge på bild ovanför .

Misse är söt :) Hon fånga en mus idag :O åså kom hon å ville in xD
Men ja va så smart å sa att hon inte fick komma in förrän hon släppt musen xd
Annars är hon rätt sur av sig.. men vill gärna va i famnen och bli pajad  ;P

Men nu ska jag spela lite bas innan jag ska på bas och band övning.
Ska på basövning halv 5-5 och sen band 18.20-19.15 :p
rätt segt.. :/ Trodde det skulle va roligare än vad det är ^^
Ska läsa lite på finska nu efter åxå ;P vi ses :) xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0