growing addiction .

Tjenare :)
Matte provet gick rätt bra tror jag.. va nån fråga som ja inte alls
förstod nåt av så jag bara skrev nåt :p haha xD men jag hoppas iallafall att
Bertil tycker att det gick lika bra som jag tyckte det gick ;P
Men nu är iallafall prov veckan över ! skönt :)

imorgon så börjar man med ny period åxå :D yay xD
börjar med håltimma, sen 2x Musik, 2x Håltimme, en historia
och sen en engelska xD lätt dag eller vadå? :D
så kommer alla mina dagar se ut typ xD har 12 håltimmar i veckan ;o
eller.. egentligen 16 o_O har inget på positionen till 4, så där e 2håltimmar,
åså har ja ingen på fredag två sista :o så de blir 16 håltimmar i veckan XD
hahaha :D å rätt lätta ämnen då till? kmr gå så snabbt :p haha xD
Historia med Gulin, haha, så roligt :D han e cool ;p
och Engelska med Göran.. får vi se ? har inte haft han nån gång :o
men de går säkert xD engelska e lätt och tråkigt.. :p
Musik går snabbt som fan, e roligt som fan xD bara man får
sjunga eller spela asså ;P inte bara sitta å tråka -.- usch .


Annars så ska jag på teori ikväll, skippa bas och band igår eftersom
jag öva på matte provet.. kan inte missa så mycket teori mera :s
Har missat de rätt många ggr redan så :o typ 4-6 ggr?
aja , men de är rätt lätt ändå så :p men nu så ska jag hitta på
något annat att göra.. men vad? det är frågan XD

To me you're like a growing addiction that I can't deny..
Won't you tell me is that healthy, baby?
But did you know, That when it snows, My eyes become large and,
The light that you shine can be seen.

Aw älskar de så mytchy Adde :)<333333333333
tu je bäst sötnöt :*

Mihi , jag å sötis målar påsk ägg ;D <333

Aja men nu ska ja göra nåt annat !
Ha de bäst så länge åså ses vi senare ;D xoxo .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0