Valborg !

Hej ! :D
Nu är jag hemma då, eller har vart det sen halv 4 tiden ^^
då käka vi mat, sen locka morsan håret på mig ;D
så här blev resultatet ;

Köpte nåt som skulle göra att lockarna hålls längre ,
det var jätte bra, eftersom mina lockar brukar försvinna redan efter
10 minuter ;P Men jag har dock petat på håret nu så det blivit lite..
sämre än va de va först ;P men vi måste hoppas att det håller sig !

Funderar över vilken väska jag ska ta ikväll..
Ska ja ta min jätte väska..eller en liten ljusblå?
Tror inte att allt jag ska ha med ryms i den lilla blåa XD
så det blir nog den svarta ;P om jag inte tar på mig jeans
istället för tights XD då kanske jag kunde ta den blåa ;P
Eller så låter jag det va.. och tar den blåa senare i sommar :)
låter som en bättre idé tror jag.. ;P *besluts ångest* haha :D

Men nu så ska ja kolla i boken som jag äntligen fått hem ! :)
Ha det så bra på valborgsmässoafton !
Hoppas ni har det riktigt mysigt ;D ta de lugnt ikväll, xoxo<3


Kommentarer
Postat av: mohaha:D

håret blev jätte fint:)

2009-05-04 @ 17:27:01
Postat av: Jonna

tack ;D

2009-05-04 @ 19:26:18
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0