Vasa och Provläsning


Tjeenare ;D
Idag så har jag varit i Vasa och shoppat :)
Köpte en blus med "peace märket" på och en svart kavaj från H&M :)

Och så köpte jag ett byxpar från Gina tricot ;D


Så fina :D tänk va grymt med neon rosa/gröna leggings under :D
Annars så va Gina Tricot i vasa mycket större än vad jag förväntat mig :o
men hitta inte direkt nåt då ja va där å kolla ^^ förutom jeansen x)

Dessutom va morsan och jag å köpte massor av mat tills påsken xD
köpte 3 kassar fulla med mat X) blev inte så dyrt som ja trodde faktist :o
Det blev nåt på 150€ [ ca 1500kr ] tror ja? xD
Men jag köpte klöder för 90€ [ ca 900kr ] :(
köpte en röd hårfärg åxå så de blev lite dyrare xD
typ 105€ eller nåt sammanlagt xDD
Men fick iallafall några nya kläder :D


Har läst på finska prov sen typ halv 6-halv9..
fy fan så underligt språk :s förstår inget nästan -.-
Svår grammatik och konstiga ord! :s
Men.. vi får väl hoppas att det 6-7 sidors långa
provet jag har i finska imorgon går bra :)
Å sen på kvällen kommer SÖTADDE<33333
och sen på natten kommer syrran och Nicke hit från gbg :)
yaay, ska bli kul ^^ Men nu ska jag göra nåt annat, vi ses ;D
ha de bäst ! xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0