Dreamoutfit !

Hejsan :)
Har inte gjort så mycket idag, bara slappat typ..
Har t.ex. läst, käkat mat, pratat med syrran och snackat i telefon,
haha, har även hunnit göra en ny dreamoutfit ;p här kommer den :

Klänningen är från Nelly.com
Skorna är från Topshop
och håraaccessoaren är också från Topshop

Tycker skorna är grymt snygga ! Skulle gärna ha dem i min
skosamling ;) Klänningen är underbar och har en härlig röd
färg, om den är lika fin på riktigt vet jag förståss inte.. haha.
Hår"bandet" är inte riktigt min stil men jag tycker den passar
väldigt bra med klänningen och skorna, den ger en lite större
"konstrast" mellan skorna och klänningen.

Men nu ska jag försöka få tag på Adde och se vad han gör,
vi ses senare ! Ha de så bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0