Första skoldagen..

Hej hej :)
Sluta skolan halv 2 idag, va ju första skoldagen idag så.
Första tre timmarna satt vi i festsalen och lyssna på
då nån prata om gymnasiet och sånt.. Sen så sjöng
några lärare nåra låtar xD Sen så fick vi massa papper
och allt sånt ^^ Efter maten så hade vi två vanliga timmar
åså sluta vi skolan :D och då jag kom hem så börja jag fixa
med min läseordning, vi har fått ett nytt "positionsystem",
så den jag gjorde igår va fel.. >.< typiskt..
Har as tråkiga ämner den här perioden.. Har Biologi, Geografi,
Samhällslära, modersmål (svenska) och sen det bästa ämnet: musik.
Tur att det bara är 6 veckor ^^ men då i nästa peridon har jag finska,
usch och fyy ! Värsta ämnet i hela skolan..

Ska snart spela sims, ska försöka få mina sims
att få en unge, haha .. Sen ska dom skaffa en kissekatt X)
hihi, men vad ska ni göra idag då ? :)

Dagens låt; Fall out boy - Beat it

Vi hörs ! Ha de bäst så länge :) ♥

Kommentarer
Postat av: Körv

Hördu ja ska nu tvätt wc stolin, haha :P intresseklubben antecknar

2009-08-12 @ 15:28:44
URL: http://johannamtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0