Fredag, lördag, söndag.

Hej heej :D
Kom nyss hem, har varit ute med syrran och övningskört
med bil :D så kul ! Första gången jag körde med bil och det
gick riktigt bra faktiskt :) Till och med syrran tyckte det ;p hihi .
Synd att det är över ett år tills jag fyller 18.. Men det blir
närmare och närmare varje dag som går :D wohoo !

Min favorit bil, min drömbil, älskade Toyota supra ♥

Annars så i fredags så va ju adde och jag ute i Näsby
på slättens mystik, de va väl helt okej. I lördas så kolla vi typ
bara film, vi sov typ hela dagen, haha xD och idag har vi
inte gjort något speciellt, kollat film som vanligt, haha :D
Älskar att kolla film, är en riktig filmnörd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0