Hahah ^^

Hej hej :D
Kom nyss hem efter morsan och jag varit och handlat lite mat,
köpte pizza till onsdag, kyckling till torsdag och tonfisk,makaroner och
lite annat tills fredag xD haha.. kommer iallafall inte svälta :D
Dessutom köpte jag potatissallad och keso <3 mums..

Haha, länge sen jag laddat upp en bild på mig så här får ni en snygg bild
på mig från då jag packa å va på väg hem från Hönö xD hahah

Annars så det där inrednings programmet va lite konstigt..
förstod inte så mycket av det och det va ganska långsamt..
Dessutom hitta jag inte var man kunde lägga in golv och tapeter?
eller kanske det inte gick? Jag vet inte.. Men jag tror jag
håller mig till The sims för att inreda i fortsättningen ! :)
Eller att rita själv.. Det är iallafall mycket lättare än det där konstiga
programmet, haha ;p Men nu tänkte jag spela lite sims och
sen efter det längta tills jag får min bok.. ( Jag vet, ett oändligt
tjatande om twilight ;p men vad kan man göra.. Böckerna (+filmen)
är ju så bra så man nästan dör ! hihi ♥ ) Vi hörs ! ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0