Mår bättre nu !

Hej på er !
Är fortfarande lite sjuk, hostar och snyter mig typ varje tjugonde minut,
haha. Men men är helt klart på bättringsvägen :)
Vet fortfarande inte om jag ska åka till skolan imorgon,
men jag tror nästan jag gör det, har missat två dagar redan så..

Annars så hitta jag värsta grymma sången xD
Tänk att twilight filmen blivit så stor att någon gör en sång om den..
Eller om Edward Cullen ;) Lyssna på texten, den är så grym Xd

"In Twilight, this guy I know
The palest skin you ever saw
All the girls still want him though
 And now you know,
I wanna be like Edward Cullen
I wanna be Edward Cullen
Wish I could be Edward Cullen"

Haha xD
Många killar som är avundsjuka på Edward eller? ;)
Skulle jag vara kille skulle jag antagligen vara det , hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0