Ett oändlit tjat..

Tjabba tjena hallå !
Sitter bara här och har tråkigt just nu, kan inte sluta tänka
och längta efter twilight boken ! Är helt beroende.. Drömmer även
om twilight? hur ofta gör man det om en "serie"? haha
måste va Edwards ögon som får mig att sukta efter böckerna/filmerna ;p

Hur kan man motstå detta? ;p haha, tror nästan alla "tonårs-tjejer"
har en liten crush i Robert efter Twilight kom ut, eller har jag fel? ;D

Men men, måste bjuda på lite nyare bilder på mig nu xD

Visste ni att jag hade glasögon? Ser jätte dåligt på långt håll, men använder
dem mest i skolan och då jag tittar på tv :) Har dom ibland då ja sitter vid
datan åxå, men det är inte så ofta ;p bara just nu då mina ögon
vant sig att inte sitta så myket vid datan, haha ;p

Bågarna är från Diesel ♥ och t-shirten är från Monki ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0