Segt i skolan..

Goddagens :)
Sitter och segar i skolan just nu då.. Så skit då jag inte får
sova lägre idag, eller på fredag då jag åxå har 2 håltimmar från
morgonen! Men nee, då ska vi ta skolfoto >.< orka det :p haha ..
Blir typ aldrig bra på skolfotografierna.. Bara i 9an och 1an har jag
blivit bra på fotorgrafierna xD Men men, inga sura miner !
Blir bara tröttare då, haha.. Om typ 40 minuter så har jag
dubbeltimme i modde, sen dubbeltimme i geografi och sist
2 timmar gymnastik.. så slutar klockan 4 idag .. orkaaaa.. :(

hihi, gullig kanin :D ( you=skolan, jag älskar ju mina bloggläsare! <3)
Men ska väl läsa lite nu antar jag.. Vi hörs efter skolan ! Ha de bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0