Skumdisco !

Goddagens :)
Adde åkte hem för typ 40 minuter sedan, har kollat
The mentalist efter det :) Tycker det programmet är riktigt bra !
Aja men ska berätta lite om igår.. Vi kom fram till att vi skulle åka
till Åminne och testa skumdiscot ;p va riktigt kul faktist!
Eller inte att hamna under allt skum och bli skit våt men..
det va nästan värt det ;p haha, riktigt roligt asså :) Nästa gång
det är skumdisco ska man ha med ombytes kläder så man får
dansa loss i discot utan att oroa sig för att frysa ihjäl, haha.
Får ni chansen att åka på ett skumdisco så borde ni åka ;)

( Detta är inte en bild från dit vi va utan denna är lånad från google bara
så ni får en lite större uppfattning om vad jag snackar om (; )

Idag så har vi inte gjort nånting ! bara kollat på tv, varit ute en
stund och typ käkat xD haha .. men de va rätt skönt att bara slappa :)
just nu så kollar jag mina mail och längtar tills tisdag då jag
förhoppningsvis får min efterlängtade twilight bok ! ♥

Dessutom ! Syrran kommer hem på fredag !
kommer kännas konstigt eftersom hon bott i sverige i 4år och nu
 flyttar hem..( av personliga skäl som jag inte berättar på bloggen.)
Men kommer bli riktigt roligt hoppas jag ;p har en liten överraskning
till henne på måndag, men det får ingen veta än ! Beror ju på
om hon går med på överraskningen också.. hoppas hon gör det
iallafall, haha. Men ska lämna er ovetande här nu ! mohahaha!
vi hörs senare :) ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0