Stress..

Goddagens :)
Har ganska mycket att göra idag.. Vi börjar ju skolan imorgon..
Wohoo ! >.< Men börjar tvåan i gymnasiet så snart är gymnasiet över!
Wohoo ! :D Haha, lite blandade känslor här för skolan ;p
Men iallafall.. så jag ska fixa min läseordning, ja vi gör den själva..
och jag ska packa väskan och leta alla saker jag ska ha med,
och jag ska blondera håret så jag får bort den orangea tonen ..

Som sagt, det ser inte så bra ut med så mycket orangea toner >.<
Sen ska jag försöka få sims att fungera och sen spela lite då
förståss om jag får det att fungera ;p vilket jag hoppas..
Dessutom ska jag hinna läsa ut en bok så jag inte blir
stressad och inte orkar läsa då skolan börjar xD haha
Alltså, den här dagen kommer att gå snabbt.
Ska försöka uppdatera iallafall lite senare :)
ses ♥

Kommentarer
Postat av: Körv

itt fäilar e na fast e je na lite orange i a :)

2009-08-11 @ 15:52:07
URL: http://johannamtn.blogg.se/
Postat av: B L O N D i N A

BÖRJADE NI DEN 11 :o Jag börjar drn 27 :O

2009-08-11 @ 23:30:18
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0