Twilight Sound Track ♥

Hallå där :)
Förlåt igen för den sega uppdateringen..
Men det är inte lätt att ha tillgång till datan lika mycket då
syrran är hemma ;p Iallafall, igår börja jag läsa den första
Twilight boken, har den utläst nu (och ja det är konstigt att jag
läst 2,3 och 4 boken före den första.. men jag tänkte att jag hade sett
filmen så jag skulle spara den till sist xD). Det konstigaste va att
den skiljer sig så mycket från filmen ! Massa delar i boken finns
inte med i filmen.. Som historien om Carlisle är inte med i filmen?
Varför tar dom bort massa bitar av boken så man inte förstår
alla saker som händer i nästa film/bok? Helt sjukt..
Antar att de flesta inte ens läser böckerna utan bara kollar
filmerna.. Men för mig som läser böckerna är detta nästan
oacceptabelt, jag tycker att allt som står i boken ska va med i filmen,
oavsätt om filmen blir 3½ timme lång, bara så man förstår
 hela handlingen.. Eller är det bara jag som tycker så?..

Måste älska !

Annars ikväll så ska vi, Adde, jag och syrran, åka in till "stan"
på Slättens mystik, får se om man orkar gå in på tomat rock.. xD
Vi ska träffa några kompisar och chilla med dem och
sen får vi väl se vad som händer då :) Ska iallafall till Adde senare
ikväll / inatt så kommer inte blogga förräns på söndag..
Suck med mig.. jag som nyss lova att det skulle bli bättre, haha..
Men jag lovar, inne i veckorna ska det bli bättre ! :D

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Hahaha! Bee...satt...

2009-08-14 @ 17:53:27
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Emma

hej, allt bra?

puss

2009-08-14 @ 19:14:55
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin blogg du har! :)

2009-08-14 @ 22:40:30
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0