A dream..


En sak jag drömt om länge är att ha en egen dator, som bara jag
får tillgång till. En dator som skriker BARA JONNAS.
En dator som jag kan börja skriva en bok på om jag vill..
En dator som möjliggör drömmar för mig, haha ;p
Har iallafall kollat på lite olika datorer.. här är två av dem:

En rosa ASUS EeePC 1000HE, väger ca 1½ kilo, har en 10" skärm,
perfekt att dra med sig vart man än går :D + den har en 160GB hårddisk !
Alltså, tillräckligt bra för att skriva på och ha med sig i skolan,
och spara olika saker och ha lite bilder och musik på den ! ca 450€.

Den andra jag kolla på :

Denna är en HP 550 (stod inte nåt mer om vad den heter..)
Den har lite större skärm, den är 15,4".. men däremot
är hårddisken lite mindre, den är bara 120Gb, och den väger 2,5kg..
Den kostar ca 530€, och har sämre rating än den före..

hoppas jag får den rosa till födelsedags present !
( Knappast får jag en men.. man kan ju alltid hoppas ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0