Jonna goes skinnfreak !

Hallå där !
Sitter bara hemma och har tråkigt.. Blev ingen skola idag heller.
Vakna vid halv 6 då morsan och syrran åkte på jobb,
och efter det kunde jag inte somna eftersom jag hosta
hela tiden.. dessutom kom min fräna katt och jama utanför dörren
i typ 10 minuter tills jag gav upp och släppte in henne xD haha
Men men, kunde iallafall inte somna om, så jag ringde till morsan
och sa att jag inte hade sovit något och att jag hostar och har mig..
Så det va bäst att jag va hemma idag åxå tyckte hon ^^
Men imorgon, då blir det antagligen skola igen.


Btw, finns det något snyggare än skinnjackor?
ALDRIG ! Passar perfekt till vilken stil man än har !
fast den passar ju allra bäst till den rockiga tjejen.. ;) hihi
Här är några av mina favoriter just nu;

Den största favoriten är från skinnjacka.nu och är äkta läder <3
kom till mamma :D haha, älskar den och vill ha den !

Den andra är från H&M, den här ser mycket stelare ut,
så den värkar inte va direkt bekväm.. Men som sagt, måste
älska sneda dragkedjor på skinnjackor !<3

En tredje favorit är Kenzas skinnjacka, chic och snygg!
och hennes kjol?  Den skulle sitta fint den åxå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0