Läs Meyers böcker !

Hej hej !
Förlåt för den kassa uppdateringen, men jag fick ju min
efterlängtade ( och sista *snyft* ) twilight bok igår, och som vanligt,
kunde jag inte slita mig från den då Adde åkte hem..
Läste från ca halv 8 till 2 på natten, men kunde inte sova..
så jag somna vid 3 tiden och vakna vid 5 och kunde inte somna
om ! Så har sovit två timmar inatt ! härligt eller vad?
Trösta mig däremot av att börja läsa igen efter en timmes
försök att somna om.. Så har läst ända fram tills typ 1 ;p
Tog mig 13 timmar att läsa ut en bok på ca 560 sidor, haha.
Måste däremot erkänna att den här boken kanske inte va lika bra
som de andra.. Men denna va mer känslig, romantisk och mer..
rolig! (fann mig själv skrattande till ganska många delar i boken.)
Men iallafall, den är ett underverk i sig, Meyer är värkligen
duktig på att skriva ungdoms romaner!
Dom är så fascinerande
och, jag förstår inte riktigt detta men, alla värkar älska
tanken på att Edward är en vampyr ;p Är det vad alla tjejer
vill ha?
Ändlös romantik och att vara med någon som
utsätter en för fara bara för att man ses med den personen?
Hurra till ändlös och lika passionerad romantik som
Bella och Edward har ! Mera sånt i livet ;) haha ,
och lite spänning i livet skadar ju ingen heller.. Men iaf !
Jag älskar värkligen Stephenie Meyers Twilight-serie. :)
(Som ni redan förstått efter oändligt många inlägg om det..
Och jag kan inte längta mer tills alla filmer kommer ut på bio. )

Men men, ska snart göra lite käk till mig, och kanske försöka mig
på att sova en timme eller två så jag inte får feber..
Brukar få det då jag sover för lite .. :/ Så vi hörs senare,
om jag inte sover bort hela dagen, haha ! Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0