Shopping runda till Tuuri !

Hej !
Ledsen för att jag inte uppdaterade igår ;p
Adde åkte vid 6 tiden och då va jag så seg så jag lämna
i soffan och läste, haha. Men idag har jag varit till Tuuri och shoppat!
Ska visa vad jag köpte nu då :

En ny pärm ( fanns bara i orange och någon konstig blå färg..)
Ett The Sims 2 spel ( morsan tyckte the sims 3 var för dyrt)
Blondering så jag får bort det orangea i mitt hår xD
Nya suddgummin och några 0,7 bly ..
Neon gröna klisterlappar som jag inte riktigt vet vad ja ska göra med..
och sen en röd lampa till rummet så det lyser lite mysigt ;)
Köpte även en fläkt att ha i "mittirummet" på övervåningen där
det är allt för varmt hela tiden, haha ..

Köpte en ny skolväska också !

och lite papper och en.. pappershållare, haha xD

dessutom köpte jag en tub med en ansiktsmask

och nya snygga bekväma skor :D Hitta några ännu snyggare men
dom kosta över 100€ så morsan ville inte köpa dem :'(

♥! Dom va så snygga ! Dom bättre ut på riktigt , telefon kameran suger..
(+ klacken  va typ 10cm och inte så liten som den ser ut på bilden..)
Dessutom va dom j*vligt bekväma <3 Då jag blir rik ska ja
köpa dem.. haha xD Dessutom va dom lätta att gå med !

Men nu ska jag installera sims :) Vi hörs! Ha de bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0