Önske outfit ♥

Hejhej :D
Kollar film med syrran, kollar Twilight, för hon har
inte sett den och ville se den ;p Just nu är hon och hämtar
morsan på jobbet så vi har en liten paus xD haha..

Så medans hon vart borta har jag fixat ihop en liten
önske outfit :) Så här blev den idag då ;

Tee från topshop
Leggnings från topshop
Kjol från Shock
Skor från topshop

Haha, ska bjuda er på världens snyggaste bild åxå ;D

Många som undrar hur jag kan göra så med ögonbrynen..
ja vet faktiskt inte själv hur jag gör.. typ höjer på "ögonbryns musklerna",
haha.. Men det är faktiskt inte så svårt ;p Men för att gottgöra för denna cpiga
bild ska ni få en rätt normal bild på mig :D hihi .

men denna så avslutar ja detta inlägg, vi ses senare ikväll ♥ puss !

Kommentarer
Postat av: Körv

Hande kjolin je snärtti! Vill du kyöp in kjol åv me? :D e je in tårde hyög ien, från gina, tkr an je fö litin åt mieg så :P

2009-08-17 @ 18:29:49
URL: http://johannamtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0