In my arms you'll be fine ♥

Hejhej :)
Har fixat allt för skolan imorgon nu ! Har funderat ut vad
jag ska ta för kläder åxå, haha ;p Det blir jeans, en söt topp och
mina nya skor ! ska kanske packa ner mina ballerina åxå.. xD
Btw, fick nyss reda på av en kompis att trappan i skolan inte
är användbar xD De har renoverat eller gjort något med den så
vi får inte använda den på ett tag xD så ska vi upp till andra
våningen måste vi gå ut och runt skolan, haha XD så sjukt..

Men iallafall, jag fick inte bort all orange från håret, det blev bara..
gulaktigt xD haha, men det är lite bättre iallafall !

Gjorde en fin censur för att jag va helt svart under ögonen av maskaran
då jag va och duscha på samma gång jag fixa håret , haha .. xD
Men som ni ser är det fortfarande lite orange men mest gult och ask.

Nu ska jag klippa lite saker och sen ska jag ringa Adde om han inte
loggar in på msn :) Vi ses senare ! Puss hej ♥
Btw, Dead By April äger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0