Inredning.. framtids yrke?

Hej igen :)
Har kollat runt på lite sidor nu och helt plötsligt dök en sida
upp med heminredning ! Är rätt intresserad av det och funderar
på att utbilda mig till inredningsarkitekt efter gymnasiet :)
Men iallafall, på den här sidan fick man ladda ner ett program
där man får planera och rita sitt rum/hus i 3D gratis !
Så håller på att installera det nu, ska se om det är nåt
bra program ;) är det ett bra program så vet jag ju
vad jag ska syssla med då ja har tråkigt! haha.

Inredning är faktist något jag skulle älska att göra bara
man får pengar och får köpa vad man vill för att göra rummet
snyggt och den stil det förväntas vara i huset/rummet :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

He e faktist riktigt rolit :) He va mest fö he skäle ja köpt Sims3 o, så ja sku få bygg o inred husen ;)

2009-08-03 @ 11:11:18
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0