bad update..

tjena tjena :)
Har inte gjort något speciellt idag.. Typ vart in till Biltema
för Nicke skulle ha nåra saker xD och sen åkt runt och kollat om
vi skulle få tag i några kräftor, men det fick vi inte.. haha xD
Har nyss kollat Sexdrive, ganska rolig film..  Ska säkert kolla
nån mer film senare ikväll.. vet inte vilken än men Nicke har bränt
över några filmer från datan till syrran och mig så vi har nåt att kolla ;p

Har inte så mycket att skriva om just nu så jag återkommer senare..
(sorry att jag varit så tråkig med uppdaterandet sen jag åkte hit,
lovar att det blir bättre då jag kommer hem igen :) )
Vi ses så länge ! Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0