En lektion om...

Hej hej ! :)
Har nyss kollat film, blev att kolla på hip hip hora, den är faktist rätt bra..
Den är ganska verklig om man säger så, att unga börjar festa i tidig ålder
och sen kan hela livet bli förstört om man gör ett snedsteg.. men att
det flesta problemen kan bli lösta fast de är svåra.. det vet jag :)

Där jag bor, Närpes/Finland är det väldigt vanligt att unga, mellan 14 och 25,
(ibland yngre och äldre också) drar ut och super varje helg !
Jag tycker det är onödigt..! Hur stor är inte chansen att man får
hjärtproblem / leverproblem och slutar som alkoholist sen då?
Jo, allt för stor ! Jag tycker att man borde vänta typ minst en helg innan
man åker ut och "storsuper" igen.. visst kan man va på fester men man
behöver väl inte supa sig full alla gånger? Våga stå emot grupptrycket !

Detta blir sista inlägget för idag, för Adde kommer hem om en liten stund
och han tycker inte om att jag sitter och skriver blogg då han är med ;p
så vi ses imorgon ! Ha det så bra så länge ! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ah okej, hoppas du får det trevligt :D

2009-07-16 @ 14:15:10
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: mamm

Det där var starkt :D fint tjejen!

2009-07-21 @ 21:57:25
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0