Ett mästerverk av Jonna .

Goood morgon alla läsare !
hehe.. vakna för en timma sedan så är väl rätt bra att säga
god morgon då eller? ;p Har iallafall hunnit med rätt mycket på den här
timman ! Har sminkat mig, dekorerat en kaka som blev förstörd igår då ja
tog ur den ur formen.. Den ser inte mycket bättre ut då jag dekorerat
den men.. den ser iallafall bättre ut ! haha. Här är en bild på mitt mästerverk !

ok.. väldigt dålig kvalité men bilden är ju tagen med webcameran xd
iofs borde min webcamera va as bra eftersom den kosta 600 kr?

Annars så kommer min faster över idag :) ska kolla på båtbiljetter
och flyg-/tågbiljetter till mig ! Ska åka med henne med båt över till Stockholm,
sen ta tåget eller flyget ner till göteborg och få se min syster som ja inte sett
sen.. december? :O iallfall så längtar ja att få se henne och att få shoppa ;)
Men nu måste ja damsuga.. >.> vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0