god morgon..?

God morgon som sagt XD
vakna för nästan en timma sedan, haha. sådär passligt att
vakna klockan 2 iblad ;p hade iofs inte sovt så bra natten före och somna
typ klockan 5 inatt så, bäst att sova tills man är helt utvilad :)
fasst jag är fortfarande trött.. vill ju inte sova bort hela dan XD
Aja men de va roligt igår iallafall, eller de va rätt skit där ett tag men det
löste sig typ :p träffa en hel del folk som jag kände från förut
och så träffa jag lite folk som ja inte träffat förut XD haha .

Btw, jag saknar min söt Adde :( har inte sett honom sen i torsdas
och har inte sovt med honom sen förra helgen :( buhuu :(

ja älskar de sötnosin männ

men nu ska ja fixa en macka eller nåt så ja inte dör av
vad jag är hungrig XD vi hörs senare ! :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0