*kommer inte på nån rubrik*

Godkväl alla söta läsare :)
Har kollat på film nu, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor,
den va faktist helt okej.. Lite skum kanske ;p Har käkat ost och chilli nötter
till filmen :D har dessutom käkat lite godis och färska ärter, haha,
vilken blandning eller vad? ;) Vet inte vad ja ska göra nu..
Adde är ute på "lavadansin", nån slags dans i hans by, jag ville inte
åka då jag ska till sverige imorgon, ska passa på att ta det lite lungt :)

Måla mina naglar idag, rätt coola :D Matchar min topp, hihi.

Ska bränna en skiva till morsan nu så ska väl gå och kolla på tv
medan den bränner.. sen ska ja väl kanske gå och duscha om jag inte
gör det imorgon då ja vaknar.. vi får se :) Men vi ses iallafall !
Byee, ha det så bra så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0