Marknad och fest .

Hej hej :)
Har varit på marknad idag i kristinestad ! Köpte bara 3 godis påsar .
Adde köpte 16 godisremmar, haha ;p Va nästan för mycket folk där..
alla trängdes och puffades så va lite segt att gå där.. Men nu har jag iallafall
godis för en vecka minst ! ( Adde vill inte va med på bild :[ )

Daim, Gräddtoffe och nån annan toffe karamell ;D mums ♥

Ska ju ut på fest ikväll, ska åka limosiin ! ♥ ska bli så coolt :D
så här ska jag iallafall se ut ikväll;

Minns inte var jag köpte klänningen..
armbanden är iallafall från Vero Moda ;p
och ja.. jag ska försöka få bort bh-banden så det inte ser
så jätte konstigt ut.. haha, men nu ska jag kolla lite tv och sen börja
fixa mig inför festen :D vi ses imorgon! puss, ha det så bra !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0