Nu är jag.. Blond !

Hej hej :) ♥
Sorry för väldigt kass uppdatering.. Men det är inte alla
dagar jag är med min syster så bäst att passa på då man kan !
Idag har jag iallafall färgat mitt hår blont :D äntligen !

Fråga inte vad jag gör på bilden.. för ja vet inte ens själv xD
typ gör någon ful "pose" ? hahah.. Men iallafall, mitt hår
blev inte så blont som jag ville utan det blev mer i en
guldig-orange ton blandat med väldigt blont ;p Är däremot
nöjd med resultatet fast det inte blev som jag tänkt :)
vad tycker ni? passar jag bra i blont hår?

Annars så hade syrrans katt in en orm i tv-rummet idag !
Ja blev så skraj så ja hoppa upp på en stol XD
Syrran trodde inte på mig först då ja sa att katten släpat
in en lång orm jävel, men då hon insåg det så tog
hon fram basebollträt och slog ihjäl den, hahah..
så här lång va den ! Ja håller i svansen för den hade
"dödsryckningar" och slingra ihop sig atomatiskt xD


Den saxen är stor på riktigt så tänk hur lång ormen va !
och att se den inne i huset där man sitter och kollar på tv?
inte riktigt det man vill se en vanlig dag!
Men som tur är ormen död nu, dog den inte av slagträt
så dog den av syrebrist ( har den i en påse i källaren, lol )

Men nu ska jag dra och kolla tv med syrran :)
Vi ses , ha det så bra ! puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0