sajfdioheoifjwkp :D

Morjens ;p
Har vait inne i stan en sväng idag åxå, träffa en kompis,
och sen kom syrran och Nicke åså käka vi på Grekisk restaurang.
Va riktigt gott :) Speciellt pannacottan till efterrätt :D mums !
Imorgon ska vi in till Willys och shoppa käk ! och eventuellt
skor på nåt ställe där vid.. HJ-platsen / backaplan ? xD

Och här kommer bilderna jag lova att lägga upp igår

Byxorna från Topshop och linnet från H&M

Kjolen från topshop och samma gula linne från h&m
kom på att jag köpte ett nytt bh åxå men orka inte visa det xD haha

och så här blev resultatet av den fjärde färgningen av mitt hår,
bara för att försöka få bort den orangea tonen som va kvar
från då jag hade rödbrunt hår före.. sved som fan men vill
man vara fin får man lida pin
, som alla gamla säger.. xD haha



Syrran kollar ner och jag ser allmänt konstig ut xD
Men nu ska vi gå ner och spela kort eller kolla tv eller nåt ;p
vi hörs senare ! puss hej ♥ ( Jonna saknar sin söta Adde ♥)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Cool färg ;)

2009-07-25 @ 01:01:24
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0